2014. december 7., vasárnap

28. rész

Sziasztok! Hát itt lenne a rész remélem tetszeni fog nektek. 
A második évaddal kapcsolatos szavazás zárásáig 1 hét van még szavazzatok, mert kíváncsi vagyok ki mit gondol ezzel kapcsolatban. :)
Jó olvasást :)
Ölel titeket Melcsi A.M. :)

* Emma *

* 1 hónap múlva *
Ha eddig azt hittem ez lesz életem legjobb nyara talán nem tévedtem, mert tényleg az.. Bár mióta haza jöttünk Danival a nyaralásból nem találkoztam vele sokat. Amit annak tudtam be, hogy hagyja, hogy Pannival legyek egy kicsit. Aminek örültem is hisz hiányzott az én drága barátnőm és a másik Szandi meg a nővérem is bármennyire nem tudjuk néha elviselni egymás társaságát.
Nagyon jó volt, hogy kivételesen a lányok nem csak egy hétre jöttek végül, hanem egy egész hónapra. Holnap lesz az a nap mikor mind ketten haza mennek, amiért én szomorú vagyok, de a nővérem nem ezért pár nappal ezelőtt az egyik reggel mikor a többiek még aludtak beszéltem vele erről.

* visszaemlékezés *
- Figyelj Ani mi van veled? Olyan fura vagy a lányokkal? Valami baj van? – halmoztam el a kérdéseimmel.
- Semmi.. Pannival semmi.. – mondta lehajtott fejjel.
- Értem. De Ani mi történt közted és Szandi között?
- Semmi csak.. – nézett fel rám könnyes szemmel.
- Mi történt? Nekem tudod, hogy elmondhatod. Úgy ahogy én is csak neked árultam el teljesen mi volt Danival. – öleltem meg.
- Azt az óta se tudom elhinni rólad és..
- Most nem ez a lényeg ne tereld, a szót kérlek, mond el.
- Na, jó tudod Szandi megismert egy srácot és nagyon oda van érte..
- Ezzel mi a gond? Tudok róla mesélt róla nekünk is.
- Az, hogy az a srác egy idióta.. – sütötte le a szemét.
- Ani mit tudsz, amit mi nem? – néztem rá kérdőn.
- Egyik nap mikor Szandival elmentünk plázázni Betti is jött velünk és ott sétálgatva találkoztunk azzal a sráccal. Várj, hogy is hívják? Na, jó mindegy.. Végül ő is csatlakozott hozzánk Szandi jóvoltából pedig megbeszéltük, hogy ez egy csajos délután lesz..
- Akkor ez a baj? Hogy ő is veletek volt? – szóltam bele, mert nem bírtam kivárni, míg végig mondja – Ne butáskodj lesz még egy c..
- Nem Emma nem ez a baj. Hanem mikor Szandi elment mosdóba Ezra félre hívott és.. – itt volt az a pont mikor az első könnycseppje legördült – bepróbálkozott nálam.. Nem tudtam mit csináljak ott hagytam és húztam magammal Bettit is. Akinek mikor elmondtam azt mondta, hogy nem én voltam az egyedüli, mert már nála próbálkozott.
- Azt a rohadt.. Elmondtad Szandinak?
- Pont ez a lényeg az óta nem merek a szemébe nézni, ráadásul miután eljöttünk onnan Ezra azt mondta Szandinak, hogy meguntuk a várakozást és ok nélkül ott hagytuk őket. Ez csak azért, hogy mentse magát persze Szandi attól a naptól kezdve haragszik rám..
- El kell mondanod neki Anita.
- Semmit nem kell, mondjon, mert mindent hallottam – jelent meg az emlegetett barátnőnk a szóbába.
- Szandi… - nézett fel rá Anita.
- Ani hogy lehetsz ilyen? Mit képzelsz magadról? Féltékeny vagy? Hogy találhattál ki ilyen hülyeséget?
- Ez az igazság…
- Nem az nem lehet Ezra rendes srác és nem fogom elhinni neked ezt az egészet, mert biztos vagyok benne, hogy nem igaz. – kiabált Szandi.
- Nézd Szandi.. – próbált a nővérem nyugodtan beszélni vele.
- Nem, legszívesebben most haza mennék, de nem teszem egyedül Panni és Emma miatt, de veled végeztem – ezzel sarkon fordult és felrohant az emeletre.
* vissza a jelenbe *

Attól a naptól fogva a lehető legrosszabb hangulat uralkodott a házunkon. Mikor Anita oda ment Szandihoz, hogy beszéljenek csak ordítozást lehetett hallani. Aztán meguntam ez az örökös veszekedést és meg akartam oldani azért megkértem Szandit, aki még szóba állt velem, hogy hívja át Ezrát. Ez tegnap volt és estére mindenki megbizonyosodott róla még anya is, hogy egy idióta gyerek, aki nem érdemli meg Szandit.
Ennek a megállapításnak hatására este kilenc körül mikor az szörnyű srác végre eltűnt letelepedett mindenki a nappaliba még Szandi és Anita is, akiket mostanában nem igen lehetett egy légtérben nem kiabálva látni és elkezdtünk beszélgetni.

* visszaemlékezés *
- Figyeljetek.. – kezdte anya – ma mindenki sikeresen megismerhette Ezrát és Szandi nagyon szeretlek olyan mintha a lányom lennél, de sajnálom, Anitának kell igazat adnom. Nem azért mert ő a vérszerinti lányom, hanem mert tényleg igaza van, amit te valószínűleg a rózsaszín felhővel a szemed előtt nem látod. Sajnálom, de szerintem az lenne a legjobb neked, ha már most megszakítanál vele minden kapcsolatot.
- Igen Szandi nekem is ez a véleményem és tényleg sajnálom – mondtam ki én is, amit gondoltam.
- Igen Szandi sajnálom – Szólalt meg Panni is és oda akart hozzá menni, megölelni, de Szandi nem engedte.
- Tudjátok mit nem érdekeltek ő igen is jó ember és nincs igazatok vele kapcsolatban! – kiabált és felrohant az emeletre.
- Ugye tudod, hogy ezt még meg fogod bánni? – kiabáltam utána.
Végül félóra elteltével még mindig ott ültünk és magunk elé nézve dermedten ültünk mikor Szandit meghallottuk lefelé jönni. Magamba reménykedtem, hogy átgondolta és rá jött az igazságra, de nem így lett a csomagjaival a kezében jött le közénk. Se szó se beszéd összeszedelőzködött és elköszönés nélkül távozott.
* vissza a jelenbe *

Bár így visszagondolva a tegnapra sajnálom, hogy így alakult, de most, hogy Panni utolsó nap van itt és ráadásul ma van Anita szülinapja nem akarok ezzel foglalkozni. Anya már kora reggel felkelt, ahogy mi is, hogy megpróbáljunk, kész lenni mire Anita fel kell és csak reménykedtünk benne, hogy ma is sokáig fog aludni, mint szokott.
Már majdnem kész voltunk a sütikkel mikor lábdobogást hallottunk fentről, ami azt jelentette, hogy felkelt a drága nővérem. Szerencsénkre volt egy B tervünk miszerint Betti elviszi ma vásárolgatni, sétálni vagy valami és megpróbálja olyan ötig feltartani. Míg mi mindent elintézünk itthon. Meg se vártuk, hogy lejöjjön felküldtük Bettit, hogy győzze meg őt, mert tudtuk nem fog csak úgy egyszerűen bele menni.
Egy óra elteltével jöttek le és sikeresen útra készen már. Látszott a nővéremen, hogy kemény éjszakája volt és végig sírta a Szandis ügy miatt, de tudtuk, hogy nagyon boldog lesz ha haza jön és itt lesz mindenki akinek fontos.
* pár órával később *
Minden készen áll a nővérem érkezésére és már bármelyik pillanatban megérkezhetnek, úgyhogy mindenki elbújt és mi is Pannival a konyhába ahonnan kifogunk, sétálni kezünkben az egyik tortájával, amit csináltunk neki.
Épphogy meggyújtottuk a gyertyákat mikor meghallottuk a bejárati ajtó nyitódását és óvatosan felkapva a tortát indultunk is ki ahol mindenki még elbújva tartózkodott. Ahogy Ani meglátott minket már így gyertyák fényénél is látszódott a meglepettség az arcán és persze a boldogság. Úgy időzítettük a dolgokat, hogy mikor elfújja, a gyertyákat mindenki felugrik a helyéről így még inkább meglepve őt, amit sikerült is megcsinálnunk.
Nem tudom mennyi idő telhetett el, de kezdett beindulni a házi buli mikor csöngettek én futottam kinyitni az ajtót, ami mögött a nagyi volt. Nem tudtam mit csináljak, de Ani és anya is megjelent mögöttem végül nagyi szavai ébresztettek fel a meglepettségből.
- Boldog Születésnapot drágám! – ölelte meg a nővéremet.
Ezek után folytattuk a bulit és örültem, hogy minden összejött. Anya végül bevallotta, hogy ő szervezte meg a nagyi ma esti érkezését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése