2014. szeptember 29., hétfő

23. rész

Sziasztok! Tudom nagyon el tűntem, de már a suli első pár hete elég nehéz volt, ráadásul még a laptopom is elromlott.. :/ De sikeresen megjavították és mostantól megpróbálok újult erővel  neki vágni megint a dolgoknak. :) Viszont annak nagyon örülnék, ha jönne pár vélemény, hogy ti mit gondoltok. ;)
Jó olvasást! :)
Ölel titeket Melcsi A.M. :)

* Emma *
* 1 hét múlva *
  Csodás volt ez hét a lányokkal, bár Danival csak keveset találkoztam és nagyon hiányzott. Még a buli másnapján megbeszéltük, hogy Panni miatt tartjuk a távolságot egy kicsit és ez sikerült be is tartanunk, aminek az lett az eredménye, hogy már Panni is megjegyezte milyen keveset vagyunk együtt. Talán kezdi elfogadni a kapcsolatunkat? De az a reggel mikor utoljára a szerelmem mellett ébredtem…

* visszaemlékezés *
  Miután hosszas lustálkodás után kimásztunk az igen puha ágyából gyorsan felöltöztünk és elindultunk a földszintre „reggelizni”.
  Lefelé megpillantottam a szerelmem szüleit, akik meglepődve nézték, ahogy én nagy nyugodtan lépkedek le a lépcső Dani meg a hangokból ítélve, ugrálva jön mögöttem. Ezt az apukája szóvá is tette neki.
- Jó napot srácok! Jó, hogy felébredtetek végre. – nevetett – Dani te meg mit ugrálsz itt össze-vissza?
- Sziasztok! Semmit csak jó kedvem van. Van kaja? – tért rögtön a lényegre még mindig pörögve.
- Igen, a pulton megtaláljátok még meleg, úgyhogy hajrá, de mi most megyünk.
- Hova?
- Úgy döntöttünk anyáddal, hogy mai napot együtt töltjük, ezért mind ketten szabit vettünk ki. Na de most mi már menjünk. Sziasztok. – válaszolt Brad és kifelé kezdte húzni Emilyt a házból.
- Sziasztok. Jó szórakozást. – kiabáltam utánuk széles mosollyal és a konyha felé indultam ahol Dani már elkezdett teríteni.
  Én is segíteni akartam neki, de ő csak leültetett és fojtatta tovább, amit elkezdett. Akárhányszor próbáltam felállni vagy valami visszanyomott és tett vett tovább. Végül végzett mindennel így leült elém és csendben neki fogtunk falatozni.
  Én hamarabb végeztem ezért megvártam, míg ő is befejezi, hogy aztán elmondjam neki az ötletemet, ami Panni miatt jutott eszembe. Mikor elpakoltunk mindent megöleltem és egy kicsit eltolva belekezdtem.
- Nézd Dani.. az jutott eszembe, hogy.. tudom nehéz lesz.. de ez most tényleg meg kéne.. – dadogtam.
- Em mi a baj? Ugye nem szakítani akarsz velem?! – kezdett aggodalmaskodni.
- Nem dehogyis. – vágtam rá és megpusziltam – Csak az jutott eszembe mi lenne akkor, ha ezen a héten kevesebben lennénk együtt..
- Miért?
- Panni miatt. Tudom, hogy nehéz lesz, de ezt most meg kell, csináljuk. – és nem bírtam tovább megcsókoltam.
Elválva csak ennyit mondott az én kincsem.
- Rendben, de lenne még egy kérésem. Még egy filmet megnézünk, aztán elengedlek és mehetsz a lányokhoz. Oké? – ölelt meg jó szorosan.
- Oké, de lenne nekem is egy kérésem.
- Mi lenne az? – terelgetett a szobájába filmet nézni.
- Kéne tőled egy póló. – ültem le az ágyára egy nagy mosollyal.
- Minek az neked? – mosolygott.
- Háát..
- Mindegy is. Itt van, de én is kérek valamit, ami a tiéd. – rakta be a filmet és feküdt le mellém.
- Rendben. – bújtam hozzá.
A filmet összebújva és csendben néztük meg. De a végén mikor indulni akartam nem akart elengedni, de most már muszáj lett volna. Az elköszönést még náluk csináltuk a négy fal között aztán haza kísért és miután oda adtam neki, amit kigondoltam egy utolsó csók után szomorúan ment haza.
* vissza a jelenbe *

Ez a hét tényleg jó volt. A csajokat nagyon sok helyre elvittük, voltunk vásárolni olyan igazi csajos módon, állatkertben, vidámparkban, több féle strandra, bejártuk csak úgy sétálásból szinte az egész környéket és persze bulizni is elmentünk jó párszor.
  Ez a kép például akkor készült mikor hirtelen ötletből kitaláltuk, hogy fürödni akarunk, de nem az udvarunkban lévő medencében, így gyorsan összetrombitálva még pár lányt elmentünk az egyik közeli standra. Ahol az itteni lányismerőseink megismerték Pannit és Szandit, ahogy ők is a lányokat. Végül egész napot ott töltöttük és nagyon jól éreztük magunkat miközben a szokásos lányos témákról beszéltünk.
  Dani persze nagyon hiányzott éppen ezért vettem fel minden este fürdés után az ő pólóját. Miután megbeszéltük, hogy mit fogunk másnap csinálni befeküdve az ágyamba és hajtottam úgy álomra a fejem, hogy azt szagolgattam, mert érződött rajta az számomra megnyugtató illata. Ennek segítségével minden éjszaka, ha bár csak az álmomban, de vele voltam.
  Persze ezen a héten végig nekünk kellett főzni, csak mert itt voltak a lányok. Anya csak annyi szabályt szabott nekünk, hogy főznünk kell, és ha este elmegyünk valahová legkésőbb 11-re legyünk otthon, hisz hiába volt velünk Anita és Szandi neki a szemébe még én és Panni kicsik vagyunk. Félre értés ne essék, imádok főzni-sütni (ezt is anyától örököltem) ahogy a csajok is. Így a hét első felébe még jól éreztük magunkat és nagyon sokat szórakoztunk közben, viszont már a vége felé elég unalmassá vált. De mi érdekesség képen kipróbáltunk egy csomó receptet és bár elsőnek csináltuk elég jók lettek.
  De a bulik voltak a legjobbak. Elsőről mondjuk hamar el kellett jönnünk mivel Ani sikeresen elszakította a ruháját és még hazafelé a magas sarkújának is letört a sarka. Viszont a többi nagyon jól sikerült, ami azt jelenti, hogy sikerült a lányoknak megismerniük pár helyes és jó fej srácot. Akikkel attól fogva néha találkozgattak, Szandinak volt a legnagyobb szerencséje így össze is jött a számára szimpatikus sráccal és úgy tűnik nagyon boldogok állítása szerint szerelem volt első látásra. Bár a lányok se panaszkodhatnak, hisz úgy látszik nekik is alakul valami.
  Utolsó pár napban nem igen mentünk sehová maximum kutyát sétáltatni/futtatni, hogy lefáradjon kicsit. Tényleg el is felejtettem még a hét elején kaptunk egy kutyát, akit Csikasznak neveztünk el. Nagyon aranyos és állandóan a sarkunkban van így vigyázni kell, nehogy rá lépjünk véletlenül. Anya mikor haza hozta nagyon meglepett minket, mert már nagyon rég szerettünk volna kutyát csak eddig nem lehetett.
 A végső nap előtt két nappal pedig vagy csak simán sétálni, avagy otthon pihentünk és beszélgettünk. Igyekeztünk kitalálni, mikor tudunk még egy ilyen hetet csinálni mikor Panni hirtelen rám nézett és…

* visszaemlékezés *
- Emma lenne egy kérdésem. Lehet idiótán fog hangzani, de.. Hogy-hogy ilyen keveset vagy Danival? – láttam rajta, hogy tényleg érdekli.
- Hát tudod, most őszinte leszek mielőtt haza jöttem volna tőle a buli másnapján megbeszéltük, hogy egy kicsit kevesebbet leszünk együtt miattad. – öleltem meg – De nem értsd félre nem rossz értelembe miattad csak nem akartuk, hogy rosszul érezd magad miattunk és jó kedvel, emlékez majd vissza erre hétre.
- Jaj, de cukik vagytok. Köszönöm. – ölelt meg most engem jó szorosan.
* vissza a jelenbe *

Sajnos ez is elérkezett. Szomorú vagyok, hogy a lányok elmennek, és nem tudom mikor lesz következőleg ilyen, mert következő héten megyünk anya, Ani és én nyaralni aztán még Dani is emlegetett valami meglepetést. Úgyhogy érdekes lesz ez az elkövetkezendő pár hét.
De most az a lényeg, hogy a lányok elmennek, furcsa lesz, nélkülük viszont Dani ma itt alszik és végre vele is lehetek egy fél óránál többet.
- Na, lányok apa megérkezett kint vár a kocsival minket. Szóval mi most megyünk és majd valamikor a közel jövőben találkozunk. Sziasztok! – ölelt meg minket Szandi aztán csomagjait felkapva már indult is.
- Szia. – mondtuk egyszerre a nővéremmel.
- Hát akkor én is megyek, ne várjanak rám. Vigyázzatok magatokra, és azért ha nem is találkozunk, szeretnék felőletek hallani. Oké? – ölelt meg egymás után minket – Emma te meg legyél minél boldogabb Danival – kacsintott rám – sziasztok! – szaladt ki az ajtón és a kocsi felé ment.
- Szia! – kiabáltunk megint csak egyszerre utána.
Még egy intés után megindultunk be a házba aztán fel az emeletre.
- Hát egyedül maradtunk. – szólt kedvetlenül Anita.
- Nyugi nem sokára úgy is megint találkozunk velük.
Ezzel a mondattal mentem be a szobámba ahonnan gyorsan át mentem a saját fürdőmbe, ruháimat a szennyes tartóba dobáltam és beálltam a meleg víz alá.
Nagyjából fél óra áztatás után eszembe jutott, hogy Dani mindjárt itt lesz így hamar elzártam a csapot, magam köré csavarva a törülközőmet léptem ki a kádból, de szerencsétlenségemre megcsúsztam és…

2 megjegyzés: