2014. június 26., csütörtök

11. rész

Jó olvasást puszi Melcsi M. :)

* Panni *
- Jaj Emma, hogy is ne ismerném! ezt nem hiszem el.
Ezzel felrohantam az emeletre, de még hallottam, hogy utánam kiabált Dani.
- Panni várj, beszéljük meg..
Ahogy felértem a lépcsőn rögtön Em szobája felé mentem, de rá jöttem, hogy ott hamar megtalálnának így mivel az emeleten volt a szobákon kívül egy kellékes szoba is amibe a ritkán használt dolgokat rakják be ezért oda mentem be.. Lekuporodtam az egyik sarokba és sírtam..
Emmának mér pont velem kellett találkoznia!? Azt hittem soha többet nem fogok Danival találkozni.. Egy bulin ismertem meg ahol sokat táncoltunk a végén elkérte a számom és azt mondta másnap hív. Fel is hívott megbeszéltük, hogy a buli helyszínéhez közeli parkban találkozunk.. Ott sikeresen jobban megismerhettem és utána meg hetekig találkozgattunk, én egyre jobban bele zúgtam.. Aztán az utolsó találkozónkra úgy mentem, hogy el mondom neki mit érzek iránta, de ő nem egyedül jött... Magával hozta az új barátnőjét Leilát, akivel pár nappal az előtt jött össze. Félre hívtam és megkérdeztem tőle mit gondol rólam és azt mondta, hogy egy nagyon jó barátjának, mért? Hülye módon elmondtam neki, hogy én mit gondolok róla, azt is, hogy szeretem.. Utána sírva elfutottam.. Emmának csak annyit mondtam, hogy volt egy srác, akibe bele zúgtam és azt hittem össze jöhetünk, de ő egy másik csajjal jött össze, akit be is mutatott nekem..
Oh, tényleg ő vajon honnan tudhatta volna, hogy ez a srác volt... Emmára nem haragudhatok, hisz nem tudhatta, viszont meg kell, hogy védjem, mert vele is ezt fogja csinálni, mint velem.. El kell neki és a lányoknak mondanom.. Megfogják érteni, bár Eminek fájni fog, hisz látszik rajta, hogy szereti Danit és az a másik idióta Luke óta ennél a srácnál láttam csak, hogy tényleg érdeklődik és szívesen együtt lenne vele, de tuti, hogy őt is csak át verné..

Gondolkodásomból az ajtó nyitása ébresztett fel, ami mögött ott voltak a lányok..

*Emma*

- Panni! kiabáltunk körbe minden felé az emeleten.
Mire utolsó esélyenként benyitottunk Anitával a kellékes szobába, Szandi lent maradt foglalkozni a vendégekkel, de szólnunk kell neki ha megtaláltuk Láss csodát Panni ott kuporgott a poros cuccok között az egyik sarokban és sírt. Én gyorsan oda futottam és megöleltem, Anit meg leküldtem Szandiért. Pár perc múlva vissza is jöttek. Pannit át vittük a szobámba és leültettük az ágyra utána mi is leültünk köré vigasztalni, mire egyszer csak megszólalt..
- Sajnálom lányok! – szólalt meg Panni a sírása kezdett csillapodni.
- Oh, ugyan csajszi. De mi volt ez? mondta Szandi vigasztalás képen, mind hárman kérdőn néztünk rá, Anita közelebb volt hozzá és meg akarta ölelni, hogy biztatása, de nem engedte..
- De, mert… - és akkor elmesélte nekünk mindent, hogy honnan ismeri Danit – Emma tudom, hogy ez most fájni amit mondok.. De kérlek kerüld el! Ne gyere vele össze bármennyire is szeretné, mert téged is csak kihasználna..
- De Pan már bocsi, de ti csak barátok voltatok.. Öhm.. Nem hiszem, hogy át verne engem.. – mondtam zavartan.
- Emma figyelj szerintem is távol kéne maradnod tőle, nem akarlak úgy látni, mint régen Luke után.. – értett Pannival egyet Anita.
- Szerintem se kéne.. Szívem szakadt meg mikor régen összetörve láttalak az gyökér miatt. Plusz épp most kezdtek egyenesbe jönni, végre kezd normális életetek lenni ne rontsd el ezt… - szólalt meg Szandi is.
- Nem akarok veszekedni veled, de egyet értek Szandival Előbb utóbb, na jó inkább előbb úgy is megtalálod a legjobb srácot, aki hozzád illik, de hidd el nekünk nem ő lesz az! – győzködött Panni abba hagyva a sírást.
- De végre azt éreztem, hogy van egy srác aki mellett boldog lehetek.. – elsírtam magam mire mind hárman megöleltek – Am úgy most ki vigasztal kit? Mi Panni vagy ti engem?
- Tudom húgi, nehéz lesz, de túl leszel rajta is ígérem, mert mi segíteni fogunk mindenben. – biztatott Ani –  Am úgy meg szerintem is-is.. Látszik barátnők vagytok ugyan akkor borultok ki, de most jobb a helyzet, mert egymás után. – ezen mind elmosolyodtunk, mert ez tényleg igaz ha ő boldog és is, ha ő sír akkor én is és ez akkor a legrosszabb mikor egyszerre csináljuk..
- Fel a fejjel kincs. Elvileg egy buli kellős közepén vagyunk.. – kezdett felvidítani Szandi.
- Ebbe bele kell, hogy kössek, mert a buli lent van a földszinten mi meg fent az emeleten. – de szeretem mikor a két nővérem bele köt egymás szavába.
- Oké, Ani ebben igazat adok, de ne szólj bele! – nézett rá morcosan, de sajnos elröhögte magát.. – Na a lényeg rendbe szedünk titeket, mert ha így le mentek khm.. Mindegy ha lementünk sokat fogunk táncolni, elfelejtünk minden szomorú dolgot, nevetünk és azt a hülyét meg levegőnek nézzük a haverjaival együtt!
- Igaza van Szandinak. Ez az este csak a miénk Emmával sokat dolgoztunk érte ugye? – nézett rám a drága nővérem.
- Igen kicsikarva magamból egy fél mosolyt
- Nem foglalkozunk senkivel és semmivel csak egymással és nagyon jól fogjuk érezni magunkat pasik nélkül is. Oké? – Szandi elismerően bólogatott a barátnőjére.
- Oké! – mondtuk egyszerre Pannival egymásra mosolyogva J
Anitáék sikeresen úgy 10 perc alatt megcsinálták a sminkünket úgy, hogy ne látszódjanak a sírás nyomai. Utána lementünk és anya azt hittem leüt minket, sík ideg volt.
- Ti meg még is hol a fenében voltatok?! Ti akartátok megszervezni ezt a bulit és itt hagytatok egyedül ezzel a temérdek vendéggel.
- Anya nyugi.. Egy kis gond adódott, de itt vagyunk, mit csináljunk? – próbáltam megnyugtatni.
- Esetleg foglalkozhatnátok a vendégekkel!? – kérdezte anya még mindig idegesen.
- Oké anya. Nyugii.. – szólalt meg végre a nővérem.
- Am Emma Dani nagyon keresett beszélni szeretne veled és ahogy kivettem Pannival is. Tényleg te honnan ismered? – nézett anya Pannira kérdőn.
- Hát öö.. Még régebben egy bulin találkoztunk.. – dadogta szegénykém hirtelen.
- Anya kérlek mond azt, hogy már elmentek?! – reménykedtem, hogy igent mond a kérdésemre.
- Sajnálom kincsem, de nem mondhatom kint van a haverjaival az udvaron. Mért? Valami baj van vele? – válaszolt kedvesen és aggodalom látszott a szemében.
- Francba.. Ja semmi mindegy.. Megyünk foglalkozunk a vendégekkel. Szia. – és kezdtem húzni magam után a lányokat

- Oké, érezzétek jól magatokat. szólt utánunk, szerencsére már nyugodtan.

*buli vége*
Ez a buli fantasztikusan sikerült végül. Nagyon sokat táncoltunk és minden vendéggel beszéltünk egy kicsit, kivéve Daniékat őket direkt nagy ívben elkerültük. Sokszor próbáltak a közelünkbe kerülni, de mi voltunk a hazai pályán így meg tudtuk úszni a velük való beszélgetést. Ahhoz képest milyen rossz hangulat volt az elején oly annyira pörögtünk be. Anitának és Szandinak igazuk volt sokat nevettünk és végén nem akartuk abba hagynia táncot. Kb. hajnali 3 óra lehet és anya a mi balszerencsénkre beállított minket az ajtóba, hogy mi köszönjünk el a vendégektől. Mázlinkra Dani már kb. egy órája elmentek mikor feladta, hogy beszélni próbáljon velünk. Végre itt vannak az utolsó vendégek.
- Oh, drágaságaim. Nagyon jó bulit csináltatok anyutok mondta, hogy ti terveztétek, nagyszerű munka. – dicsért meg minket Emily.

- Tényleg nagyon ügyesek vagytok. De Emma Dani nagyon keresett titeket, téged is Panni. Nagyon idegesen ment el jó lenne ha holnap az az ma át jönnétek és beszélnétek vele. Mióta Emi ismer téged rá se lehet ismerni. – mosolyog sokat tudóan.. 

2 megjegyzés: