2014. április 20., vasárnap

8. rész

Jó olvasást! Puszi Melcsi M. :)

* Emma *

* hónapokkal később *
Nem is tudom, hol kezdjem.. De ez a fél év gyorsan elment és nem is volt olyan esemény dús. Csak azt vettem észre, hogy a tanárok egyre több tanulni valót sóztak a nyakunkba a fél év előtt. Persze Pannival mindig együtt tanulunk, de nem vagyunk stréberek.. Csak mind ketten bizonyítani akarunk a szüleinknek. Így neki is és nekem is nagyon jó lett a félévink.

Azóta már eltelt majd nem két hónap. Itt van a nyakunkon anyáéknak a következő tárgyalása. Apa elviekben holnap jön haza, mert az előző után másnap vissza is ment. Amit nem bánok legalább nem kellett néznem a képét. Nem mondom, hogy utálom hisz még is csak az apám, de nem is a szívem csücske. 
* 1 héttel később *
Érdekes módon a tárgyalást pont a szülinapomra tűzték ki. A múltkori miatt anya azt mondta, hogy ne menjünk vele, mert úgy is csak kint ücsörögnénk annak meg semmi értelme. De megígérte, ha vége felhív minket.
 Egész nap azon gondolkodok, hogy most sírnom kéne vagy nevetnem?! Hisz más gyerek szomorú lenne, ha a szülei elválnak ráadásul a szülinapján, de én ennek csak örülni tudok. Tudom, ez elég hülyén hangzik, de mért hazudjak?! Ezt érzem ez az igazság. Nem fogok senki miatt hazudni. Ha kell akár apám szemébe is elmondom, mert már nem félek tőle.
Érdekes születésnap ez, de legalább emlékezetes. Elég sok ajándékot kaptam, bár nekem nem ez a legfontosabb, de azért nagyon örülök neki. Anyától telefont kaptam, Anitától ruhákat, Pannitól csomó édességet (látszik ő is ugyan olyan édes szájú, mint én), körömlakkokat és kiegészítőket, apától egy gúnyos mosoly kíséretében pénzt. Hetekkel ez előtt mikor kérdezgettek, hogy mit kérek mindenkinek megmondtam-„Nem kérek semmit!!”. Persze megint nem bírták ki.. Szandi sikeresen még szeptember első hetében haza jött és azóta is nagyon jóba vagyunk, tőle is hasonló cuccokat kaptam, mint a nővéremtől látszik legjobb barátnők. J
Estére szerveztem egy kis bulit, amire csak a közeli barátokat hívtam meg. Ott is kaptam egy csomó cuccot, aminek örültem, de fájt, hogy hiába beszéltem nekik nem hallgattak rám.. Még a fiúk is ki tettek magukért pedig tőlük főképp nem vártam volna.. Az összejövetel nagyon jól sikerült, mivel péntek volt így olyan hajnali 4-ig buliztunk. Végén mindenki azt mondta, hogy nagyon jól érezte magát és őszintén ahhoz képest, hogy milyen esemény dús napom volt én is jól éreztem magam. J

* Anita *
Néhány nap telt el húgi szülinapi bulija óta, ami nagyon jó volt. Komolyan elmehetne buli szervezőnek, mert nagyon ért hozzá. Apa még mindig nem ment vissza. Amit eleinte furcsálltam, aztán bejelentette, hogy tényleg nem megy vissza. Ez mindenkit ledöbbentett, mert ha itthon marad, akkor minden kezdődik elölről, amit nem szeretnék. Anya már másnap kitalálta, hogy költözzünk el mielőtt balhé lenne. Emmával beleegyeztünk, bár szomorúak voltunk a barátaink miatt és elkezdtünk házat keresni a közeli városban, mert eddig egy nagyobb faluban laktunk. Apa persze amint megtudta, hogy elköltözünk elkezdett veszekedni, aminek az lett az eredménye, hogy anyának az egyik barátnője befogadott minket addig, amíg nem találunk saját házat.
Szerencsére pár nap múlva anya talált is egyet, amit egy régi ismerősünk akart meghirdetni, hogy eladhassa, de mi rögtön lecsaptunk rá. Jó kis helyen van, mert közel lakik anyának a barátnője. Hamar beköltöztünk és gyorsan megszoktunk az új környezetet. Ami végre nyugis volt. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése