2014. március 12., szerda

5. rész

Sziasztok! Bár megfogadtam magamban, hogy minden hétvégén hozok részt amit most sikeresen megszegtem.. DE itt van és remélem tetszeni fog nektek. :) Arra viszont megkérnélek titeket, hogy pipálgassatok vagy komizzatok, mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. :) 
Jó olvasást & puszii Melcsi M. :)

* Emma *
* 2 nappal később *
Eljött hát ez a nap is, itt az évvége pont Pannit várom,  hogy együtt menjünk. Szomorú vagyok hisz még 2 év és elballagunk a suliból a következő év nehéz lesz, mert új tantárgyak jönnek be, de Pannal ezt is meg fogjuk oldani.
A gondolat menetemet a csöngő hangja zavarja meg ő az, mint mindig pontos és nagyon jól áll neki a kiválasztott ruha. Rögtön egymás nyakába ugrottunk. Ahogy szétváltunk gyorsan bementem a táskáért és már indultunk is. Izgulok milyen lesz a bizonyítványom, de szerintem jó lesz.
Ahogy beértünk a suliba gyorsan a teremhez vettük az irányt ahol már mindenki ott volt és az osztályfőnököt vártuk. 2 perc múlva jött is, hogy menjünk ki és üljünk le. Kiérve Pannal egymásmellé leültünk és vártunk mikor kezdődik.
*
*
Már az igazgató nagyon hosszú beszédénél tartottunk. Épp most zárja le az évet és felszólítja az osztályokat, hogy vonuljanak el a terembe a bizonyítványosztásra.
Mint reméltem nagyon jó lett. Pannié is nem csoda hisz az én barátnőm..

Haza érve hozzánk mind ketten át öltöztünk: 
Emma ^-^

 Panni ^-^
Kimentünk a medencéhez fürödni és napozni. Olyan jó volt ez a kis nyugi végre csak lazítunk.
Holnap családi nyaralásra megyünk egy kicsit korai hisz csak most lett vége a sulinak, de anyánk csak most tudott szabira jönni. Erdélybe megyünk nagyszüleinkhez aztán egy hét a Balatonnál. Nagyon örülök neki, de szomorú is vagyok, hogy Pan nem lesz ott. Viszont ők is holnap mennek és akkor érnek haza, mint mi. Direkt megkértük anyáinkat, hogy ha tudják így szervezzék.
Már összepakoltam, egy gyors zuhany után bevágtam magam az ágyba, mert holnap hosszú nap vár rám. Pár perc alatt el is aludtam.
* másnap *
Fáradtan ébredtem a telefonom ébresztőjére hisz nagyon izgulok és alig bírtam aludni. 3 hét a legeslegjobb barátnőm nélkül nagyon rossz lesz, de utána az egész nyarat együtt töltjük. Ágyból kikászálódva első utam a fürdőbe vezetett gyorsan rendbe raktam magam és felvettem az előre kikészített ruhámat:
Mikor a tükörbe nézve késznek nyilvánítottam magam elindultam le a konyhába. A lépcsőn leérve hallom, hogy már a többiek is fent vannak így én is oda mentem.
- Jó reggelt! – mondtam és nyomtam egy puszit anya arcára, aki épp reggelit csinált.
- Neked is kicsim. Jól nézel ki. – nézett végig rajtam.
Mosolyogva ültem le a nővérem mellé az asztalhoz és neki is adtam egy puszit. Mivel apa még mindig nincs itthon, így hárman megyünk, amit nem bánok legalább nem lesz veszekedés.

Reggeliztünk és gyorsan bepakoltuk a csomagokat a kocsiba és indultunk. Hisz előttünk van egy hosszú út és már nagyon várom, hogy oda érjünk. 
* Anita *
 * 2 nappal ezelőtt *
Mikor megtudtam, hogy a húgom megint az a szemét Luke miatt sír nagyon felkaptam a vizet. Meg akartam keresni és megértetni vele, hogy hagyja békén, de az mondta hagyjam, mert ő már elküldte. Szakításuk után Emi nagyon kikészült nem is csodálkoztam, hogy anya annyira aggódott érte. Át is vitte Panni sulijába, aminek örültem. Pan nagyon jó hatással van, rá mindig fel tudja vidítani és nekem már olyan mintha ő lenne a második húgom. Miután Emi rám szólt próbáltam lenyugodni és neki elterelni a figyelmét a gondokról. Erősnek mutatja magát, de legbelül nagyon érzékeny..
Figyelem elterelés céljából Szaszával felajánlottuk nekik, hogy segítünk kiválasztani a ruhájukat, amibe bele is mentek. A végére Pannál kötöttünk ki, elkezdtünk filmet nézni és sokat nevetgéltünk. Még húgi is, aminek nagyon örültem.
Este haza indultunk és Szandi nálunk aludt így ő is hozzánk jött. Nem bírtam ki, hogy ne mondjam el anyának mi volt ma, tudom nem szép tőlem, így a háta mögött, de én csak aggódok érte és anyának is tudnia kell róla.
Később barátnőmmel gondoltunk megnézünk egy filmet, aminek a vége az lett, hogy röhögtünk és egymást dobáltuk popcornnal. Persze utána eltartott egy darabig, míg az őszeset összeszedtük, de megérte. Utána mind ketten gyorsan lefürödtünk és bedőltünk az ágyba.
Ma korán keltünk, mert megyünk a szokásos családi nyaralásra, ami abból áll, hogy 2 hetet mamánknál vagyunk, aztán elmegyünk csak mi 4-en valahová. De mivel apa Németbe van, ezért ő ebből kimarad, hál’ égnek..

Nem éppen kipihenten ébredtem, de gyorsan összekaptam magam:
Gondoltam megnézem anya fent van-e már, így lementem a konyhában és ott volt épp reggelit készített. Töltöttem magamnak kávét és leültem az asztalhoz. Beszélgetni kezdtünk mikor hallottam, hogy húgi is lefelé igyekszik. Bejött köszönt anyának és leült mellém és én is kaptam egy puszit.

Reggeli után rögtön indultunk is. Nagyon vártam, mert ritkán találkozunk velük és nagyon hiányoznak már.. L De végre láthatom őket! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése